Thursday, May 12, 2011

Peristiwa 27

peristiwa 27...selalu terpahat dalam pemikiran...knp??mengapa???satu2 nyer peristiwa yang tidak mungkin akan dilupkan..kenangn yang tidak mungkin akan terjadi lagi...sumpah...saya rindu mereka...rindu yang teramat sangat...teringatkn mereka membuatkan aku ingin menangis..tp aku tahu yang masa x mungkin akan berputar kembali..hidup mesti diteruskn..aku sudah berjaya hampir suku..untuk membuatkan aku melupakan mereka sedikit...

kenangan membuatkan aku sukat yang teramat untuk melupakan mereka....hanya mampu melarikan dri...sumpah kadang2 bayangan mereka muncul di fikiran aku...aku insan biasa yang tidak mampu membuang air mata...n setiap kali aku mengingati mereka...mesti tangisan akan mengalir...

ingatkah mereka pada aku..insan yang pernah melakukan banyak kesilapn..yang banyak membuat mereka merasakan beban yang teramat... maafkan aku kawan..x mudah aku melupakan mu..tapi keegohan aku lebih tinggi..aku jua tahu kamu gembira dengan kehidupan kamu sekarang...semoga idup kamu sentiasa dirahmatinya dan berbahagia selalu...wish good luck to me...

buat kawanku kini...Nana, Sue, n Za...kalian kawan ku untuk selamanya..zra harap kita kawan untuk selamanya..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...